2011. augusztus 23., kedd

2x5W-os IC-s sztereo erősítő - ÉPITSD MEG! - Jelenlegi ára: 800 Ft

Kérem olvassa el a leírást, mielőtt licitál!
A képen látható panel egy Artur Stereo lemezjátszó komplett erősítőjét hordozza a 90-es évekből.
A trafó szintén ehhez a rendszerhez való.
Jellemzők:
Teljesítmény: 2x5Watt
Előerősítő(előfok): VAN! (kb. 150-250mV érzékenység)
Hangszínszabályozás: VAN! (magas, mély)
Balansz-szabályozás: VAN!
Végfok típusa: IC 2x UL 1481-es tok. (új ára: 700-900Ft/db)
Stabilizált egyenfeszültséget NEM igényel!
Frekvenciaátvitel: HIFI szabványnak megfelel.
Én bedobozoltam már egyet és meg vagyok elégedve vele. (Lásd utolsó 3 kép! )
Az otthoni zenehallgatást maximálisan kiszolgálja - jó hangfalakkal.
A barkácsolás élményéről nem is beszélve.
Olyanoknak ajánlom, akik kicsit már jártasak az elektronikában és nem a nyelvükkel nézik meg, hogy a konnektorban van-e áram és szeretnek barkácsolni. Általában a dobozkészítés szokott a legnagyobb "kihívás" lenni a barkácsolók számára.
Itt az alkalom!
A panel - és a bekötések - nagyon egyértelműek.
Amit be kell még szerezni hozzá, hogy működhessen:
1db. 1 Amperes Graetz egyenirányító, vagy 4db 1Amperes dióda(diódát tudok adni grátiszban)
1db. 2-3000mF-os ELKO a puffereléshez.
Kell még egy "KI-BE" kapcsoló, hálózati vezeték, bemeneti csatlakozók - ízlés szerint -, valamint a hangfalaknak is valamilyen kimeneti csatlakozó.
A potméterekre biztosan ráfér egy kis kontaktspray, de én inkább műszerolajat szoktam használni. (ugyanis sokszor azért recseg egy poti, mert az ellenállásréteg bakelit hordozóra van felvíve és a bakelit, ahogy öregszik - zsugorodik. Az olaj beszívódik és "visszadagasztja" a bakelitet. )
Ha felmerül kérdés - szívesen válaszolok!
Az utolsó három kép egyfajta megoldást szemléltet! Ez nem része az aukciónak!
A képeken az általam bedobozolt erősítő látható. Ma is működik!
- Tettem bele egy fejhallgató kimenetet is, amit egy kapcsolóval lehet váltani.
- Több bemenetet is tettem a kisebb-nagyobb jelszinteknek megfelelően.
- A panel alját leárnyékoltam, gyakorlatilag cigarettásdobozból kivett alufóliával.
- A trafó, a puffer a diódák és a biztosíték a jobb oldalra kerültek.
Postázása: Biztonságos csomagolásban, ajánlott levélként, előre utalás után.
A díj a postai mérlegen dől majd el. Ha nem, akkor standard csomag.
Utánvéttel, elnézést, de nem postázok!
Nincs minimál ár!
Kérem, NE NÉZZE MEG a többi termékemet! Ön valószínűleg azért kattintott ide, mert ez a termék keltette fel az érdeklődését.


Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2011-09-03 09:46
. 2x5W-os IC-s sztereo erősítő - ÉPITSD MEG! - Jelenlegi ára: 800 Ft

Fontos